Den varmaste helgen någonsin

Hallå
sista helgen var ju minst sagt varm, tror att det var uppe på 30 grader. Man ska ju inte klaga men det var ju riktigt varmt och skönt. Vi var nere i Malmö men min kompis Jenny (henne som jag har varit ute och shoppat med). Fredag, lördag och söndag låg vi bara på stranden ute vid Turning Torso. Det var fullpackat med folk och det var svårt att hitta en avskild plats, vilket jenny absolut skulle ha. Kvinnomode och stora kläder till kvinnor är som jag tidigare har skrivit inte något man hittar överallt och Jenny vill inte visa upp sig för mycket.

Vi solade nästan hela dagen men gick inte ner i vattnet, det är ju varmt ute men vattnet var ju sjukt kallt. Varken jag eller Jenny är så värst bad intresserade men det var kul och se hur alla ungdomar och barn bara plaskade runt i vattnet. Bortåt kvällen satte vi oss på en av resturangerna som fanns i området men det var först efter att ha väntat i ca 45 min på ett bord. Det kryllade av människor och alla var naturligtvis hungriga. Andra hade löst det där problemet genom att ta med sig en liten grill och grilla korv och sånt..

Jag undrar vad jag ska hitta på ikväll, kanske åker jag till köpenhamn där det sägs att de har en fin strand :)

Kommentarer
Postat av: JDickens

Discount Jobst stockings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0