Min första rubrik om kvinnomode

ja man blir ju minst sagt galen när reaskyltningen är igång överallt. Det hjälper heller inte att man är på semestertankar och frågan är var ska man lägga pengar; semester eller köpa mer plagg som är såå fina och såå billiga? Jag har inte kunnat besvara frågan och kommer nog heller aldrig att kunna göra det. Känner jag mig själv så blir det båda två och i aug/september slutar det med ett litet minus på mitt lilla bankkonto :)

Jag läste en artikel idag på  http://www.aftonbladet.se/sofismode/article2746317.ab
och efter det kändes det bara som jag ville ut och handla med tack gode gud så regnade det och jag höll mig inne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0