Så har jag hittat det

Ni kommer väl ihåg att min kompis hade svårt att hitta stora kläder till henne. Men nu har problemet löst sig tror jag då jag har hittat en hemsida som säljer mode till större kvinnor. Det är inte direkt Chanel och liknande men det är i alla fall moderiktiga plagg. Jenny beställde sina första plagg i fredag och redan idag (för en halv timme sen) ringde hon mig och meddelade att de hade kommit. Färgerna var perfekta och inte minst så satt den cardigan hon köpte helt enkelt perfekt...

Jag sa ju att jag skulle hitta kläder till henne men att det blev på nätet och inte på en fysisk butik är en helt annan femma :)

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

vill du prova en ny skönhetsprodukt helt gratis så hittar du länken i min blogg. Du betalar inget utan du skriver bara in namn och adress så skickas provpaketet hem till dig. Det är en vara som är högaktuellt nu i sommar och den är smidig att använda. Sedan får du gärna tycka till om produkten

2008-07-14 @ 12:57:31
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0